20 Nisan 2012 Cuma

Renault Yeniden Liderlik Koltugunda


Türkiye'deki otomobil satışlarının yüzde 14.5'ini gerçekleştiren Renault, yılın ilk çeyreğinde liderlik koltuğuna oturdu.

Otomobil satışlarında geçtiğimiz yıl, adeta rekor yılıydı. Bu başarıyı 2012'de de devam ettirmek isteyen markalardan Renault, yılın ilk çeyreğinde binek ve hafif ticari araç pazarında en çok satılan marka oldu.

En yakın rakibiyle aradaki farkı 2.500 adete çıkartan Renault, geçen yıla oranla pazar payını da yüzde 0.4 arttırarak pastanın yüzde 14.5'ine sahip oldu. Satış rakamı da 19.711 adete ulaşan marka, böylece yedi yıl aradan sonra tekrar liderlik koltuğuna oturdu.

Renault'nun bu başarısının ardında, Renault ve Dacia markalarının, ticari versiyonları da dahil edilerek ulaşılan satış adetleri etkili oldu. Hiç olmadığı kadar güçlü bir hale gelen Dacia markası, aynı zamanda Renault'nun bütçe otomobil misyonunu da sürdürüyor. Özellikle Duster modelinin başarısı Dacia markasını taşıyor.

Bundan başka Renault'nun yeni aracı Master Turizm de Mart ayında 110 adet satarak pazara hızlı bir giriş yaptı.

Hiç yorum yok: